2013. augusztus 13., kedd

Szeretem a nyarat!

Szeretem a nyarat.... na, nemcsak a saját paradicsom termesztése, érése miatt...:) Azért is, mert sokat lehetek itthon. Folyton tele vagyok tervvel, a tennivalók beosztása szinte mindennapos rutin már. Mégis megtörténik ebben a kutya-melegben, hogy lelassulok, elodázok dolgokat.. Gyakran azon kapom magam, hogy percek óta ámulattal nézek egy színes pillangót, ahogy a szederbokron napozik, vagy becsukott szemmel, csodálattal hallgatom kertünk egyik új lakójának érdekes, csettegő beszédét, ahogy a diófa sűrű levelei között rejtőzve társalog, vagy mesél... Valami szépet.. (Merthogy nem panaszkodik, az biztos.. Az csak, nekünk embereknek szokásunk.) Jó dolog a kert hangjait, színeit fürkészni.. Megnyugtató és növeli a pozitív rezgések számát...
Ha pedig bejövök a lakásba, néhány percen belül azon kapom magam, hogy dúdolászok, énekelek. Dehát ezen semmi csodálkoznivaló nincs, hiszen -anyukám elmondása szerint-, 9 hónapos koromban egyszerre kezdtem beszélni és énekelni.. Azóta sem hagytam abba! :D Egyiket sem.. Korábbi lakóhelyemen, szülővárosomban, rendszeresen megmosolyogtak, megszólítottak a fejemből önkéntelenül szivárgó muzsika miatt..Egyszer a zöldséges rá is kérdezett: "Ugye, te éneket tanítasz?" Majdnem eltalálta...
A zene, az éneklés fontos része életemnek.. Itthon szinte mindent zenei kíséret mellett teszek. Házimunka, másnapi munkámra való előkészület, blogírás:) Stb. Most pl. ez szól...:
http://www.youtube.com/watch?v=AfbpWhOmrXA
Igen... a téma meghozta hozzá a kedvem. Mert egyébként szinte mindenevő vagyok e téren..
Szerencsére megadatott, hogy  a munkámban is sokszor "használhatom" a zenét, a szó jó értelmében. Több éve célom, hogy a gyerekekben elültessem a muzsika szeretetét, a különböző stílusok elfogadásának, elismerésének és élvezetének magvát. Eredményes voltam-vagyok...:) Mert a célok fontosak! A hétköznapi és a világmegváltó célok is!
http://www.youtube.com/watch?v=kvACm9MTwro
...de erről még mesélek majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése